9 fakte psikologjike që nuk i dinim për veten tonë

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email

A i mbani shpesh dyert hapur për njerëzit e tjerë? Po sikur të parkoni pranë një makine tjetër në një parking pothuajse bosh? Këto janë gjërat që ne i bëjmë pothuajse në mënyrë të pandërgjegjshme. Në këtë artikull, ne zbuluam se çfarë mendojnë shkencëtarët për të. Rezulton se për çdo rregull të pashprehur ka një shpjegim të thjeshtë.

Ne në  Bright Side mblodhëm 9 rregulla të zakonshme dhe zbuluam pse njerëzit i zbatojnë ato.

9. Ulim ose fikim volumin kur jemi duke vozitur në vende të panjohura.

Imagjinoni që po udhëtoni drejt një takimi të rëndësishëm në një vend të panjohur. Ka të ngjarë që të ndaloni së foluri me pasagjerët e tjerë, të ulni volumin e radios ose ta fikni plotësisht dhe të përqendroheni në rrugë që të mos humbisni.

Një profesor në Departamentin e Shkencave Psikologjike dhe të Trurit në Universitetin Johns Hopkins, Dr. Steven Yantis vërtetoi se në momentet kur fokusojmë vëmendjen tonë në dëgjim, ne jemi më pak të vetëdijshëm për informacionin vizual që merr truri ynë. Kjo është arsyeja pse ne shpesh na duhet të fikim zhurmën e sfondit në mënyrë që të mos humbasim kthesën që duhet të marrim.

8. Ne gjestikulojmë duke folur.

Nëse duart tona nuk janë të përfshira në ndonjë aktivitet gjatë një bisede, atëherë ne zakonisht fillojmë t’i gjestikulojmë ato në mënyrë aktive. Dhe kjo është mjaft normale.

Profesori Andrew Bass, nga Universiteti Cornell, zbuloi gjatë kërkimit të tij se instinkti ynë për të bërë gjestikulim gjatë bisedave është pjesë e evolucionit tonë . Shkencëtarët gjurmuan se si u zhvilluan rrjetet nervore në tru që na ndihmojnë të gjestikulojmë dhe të flasim dhe zbuluan se sinjalet sociale që përdorin zogjtë dhe gjitarët (përfshirë njerëzit) vijnë nga truri i pasmë i peshqve. Kjo është arsyeja pse bashkimi i të folurit dhe gjesteve kanë origjinë evolucionare .

7. Ne preferojmë të parkojmë makinën tonë pranë një makine tjetër në një zonë parkimi pothuajse bosh.

Kjo sjellje shpjegohet me faktin se njerëzit janë qenie shoqërore. Ne shpesh ndjekim turmën dhe kjo është arsyeja pse në një situatë normale, automatikisht e parkojmë makinën pranë makinës së vetme tjetër në parking.

Rob Henderson, një asistent hulumtues në Universitetin Yale, analizoi hulumtimin mbi këtë temë dhe përshkroi disa arsye pse njerëzit ndjekin turmën.

Një prej tyre është për shkak se numri i produkteve dhe shërbimeve rreth nesh po rritet në qiell. Nuk kemi kohë të mjaftueshme për t’i testuar të gjithë. Kjo është arsyeja pse ne përdorim gjëra që tashmë janë testuar nga shumica . Kjo është edhe arsyeja që në reklama shumë shpesh mund të dëgjojmë deklaratën se ky produkt rekomandohet nga 9 nga 10 ekspertë. Kështu po përpiqen të na shtyjnë të ndjekim turmën.

6. Burrat nuk përdorin 2 urinale fqinje.

Tualetet publike nuk janë një vend shumë i këndshëm edhe nëse janë krejtësisht të pastra. Puna është se hapësira personale dhe konfidencialiteti janë të rëndësishme për të gjithë ne . Megjithatë, ka edhe përjashtime nga ky rregull – si njerëzit e paturpshëm dhe pa takt.

Gjithsesi, shumica nuk do të donte të përdorte tualetin nën vështrimin endacak të syve të dikujt tjetër. Kjo është arsyeja pse meshkujt preferojnë të përdorin urinën e vendosur në një distancë nga njëri-tjetri.

5. Nuk marrim copën e fundit të picës apo donutin e fundit.

Ky fakt është në të vërtetë mjaft i çuditshëm sepse bie ndesh me shumë pjesë të hulumtimit që studiojnë mangësitë. Ata thonë se sa më i rrallë të jetë një produkt, aq më shumë duam ta marrim atë. Kjo është arsyeja pse në reklamat e shitjes dëgjojmë shpesh se sasia e këtij produkti është e kufizuar.

Megjithatë, shkencëtarët Daniel A. Effron dhe Dale T. Miller nga Universiteti i Stanfordit kanë specifikuar gjatë hulumtimit të tyre se njerëzit në një kompani të madhe nuk e marrin copën e fundit të picës, donutin e fundit ose çamçakëzin e fundit në një paketë, sepse nuk e marrin. Nuk mendoj se ata e kanë këtë të drejtë . Specialistët e quajtën këtë fenomen përhapje të  së drejtës .

4. Meshkujt preferojnë të mos pyesin udhëzime.

Sipas një sondazhi të TrekAce , vetëm 6% e meshkujve thanë se do të kërkonin rrugën nga një i huaj nëse do të humbisnin. Në të njëjtin studim, u zbulua se mesatarisht burrat udhëtojnë rreth 900 milje shtesë brenda 50 viteve të jetës së tyre, sepse ata refuzojnë të kërkojnë udhëzime.

Mark Goulston MD u përpoq të  shpjegonte arsyet për këtë. Sipas tij, meshkujt nuk kërkojnë ndihmë kur kuptojnë se kanë humbur sepse nuk duan të ndihen të paaftë, të pambrojtur apo edhe të poshtëruar.

3. Ne i mbajmë dyert hapur për njerëzit e tjerë.

Që nga fëmijëria jonë, ne jemi mësuar të mbajmë dyert për njerëzit e tjerë, sepse është korrekte dhe e sjellshme. Megjithatë, a ka ndonjë gjë tjetër përveç dëshirës sonë për të qenë të sjellshëm që na shtyn ta bëjmë atë?

Shkencëtarët mendojnë se po. Në një artikull të shkruar nga Joseph Santamaria dhe David Rosenbaum thuhet se ne mbajmë dyert për të tjerët për të minimizuar përpjekjet kolektive të shpenzuara, që do të thotë se një person për të cilin ju keni mbajtur derën nuk duhej të shpenzonte energjinë e tij . Ndërsa herën tjetër, kur dikush do të mbajë një derë për ju, kjo do t’ju pengojë të shpenzoni edhe atë përpjekje shtesë.

Në fakt, ai personifikon “rregullin e artë të moralit” – trajtojini njerëzit ashtu siç dëshironi që ata t’ju trajtojnë.

2. Ne nuk blejmë as gjërat më të shtrenjta dhe as më të lira.

Në thelb, ne përpiqemi t’i shpenzojmë paratë tona në mënyrë racionale. Dhe kjo është arsyeja pse ne zakonisht zgjedhim produkte me një çmim dhe cilësi që përputhen mirë . Kjo është arsyeja pse ne nuk preferojmë të blejmë as mallrat më të shtrenjta dhe as më të lira. Në rastin e parë, sipas mendimit të klientit, çmimi mund të mbivlerësohet, ndërsa në rastin e dytë është cilësia e produktit që mund të rrezikohet.

Edhe pse ne e shohim të arsyeshme këtë sjellje, vlen të theksohet se edhe tregtarët janë të vetëdijshëm për të. Ndonjëherë për të shitur produkte të ngjashme, ata vendosin qëllimisht pranë njëri-tjetrit produktin më të shtrenjtë dhe më të lirë. Shumica e kohës blerësit nuk kanë asnjë hezitim dhe përfundojnë duke blerë produktin më të lirë.

1. I vendosim këmbët drejt një personi për të cilin jemi të interesuar.

Burimi: brightside

Përkthyer nga: JiL.al. Ndalohet kopjimi dhe shpërndarja pa autorizimin e redaksisë

Scroll to Top