JiL.al - Jeto i Lumtur

Frika nga parëndësia: epidemia aktuale

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email

Tani e krahasojmë veten me personazhe të paarritshëm, produkte të marketingut dhe kjo na bën të ndihemi në disavantazh. Kjo frikë nga parëndësia është një nga epidemitë moderne. Kjo është në të vërtetë e trishtueshme, sepse shumica e imazheve janë false dhe shumë të zgjedhura. Është shumë e rëndësishme që njerëzit të mësojnë të kenë vlerat e tyre dhe qëllimet e tyre.

Lexo të radhës

Frika nga parëndësia është një nga epidemitë aktuale. Njerëzit janë krahasues, në të njëjtën mënyrë si ne kemi zili. Ne kemi nevojë për një referencë për të ditur nëse jemi në një vend që do të na lejojë të mbijetojmë apo jo. Me kë po e krahasonim veten kohët e fundit? Me familjen tonë ose me njerëzit që ishin në qytetin, apo lagjen tonë dhe që mendonin njësoj si ju.

Tani e krahasojmë veten me personazhe të paarritshëm, produkte të marketingut; krahasime në të cilat ne gjithmonë “humbemi”. Kjo frikë nga parëndësia është një nga epidemitë moderne. Kjo është e trishtueshme sepse, në realitet, shumica e imazheve manipulohen.

Përballë kësaj, është shumë e rëndësishme që njerëzit të mësojnë të kenë vlerat e tyre dhe të vendosin qëllimet e tyre. Duke qenë se ne jemi një shoqëri që punon nga brenda kaq pak, frika e parëndësisë ka fituar terren, ka shumë njerëz që rriten pa e ditur se çfarë është e rëndësishme për ta.

Mos e bëj për famë, nuk ke nevojë të jesh dikush; Të gjithë jemi dikush që nga momenti që lindim.

Përballë shumë ndikues, pak referenca

Ne jetojmë në një botë teknologjike, duke tentuar gjithashtu drejt një bote edhe më teknologjike. Ne kemi në majë të gishtave mjete që na lejojnë të komunikojmë në një nivel global personalisht ose në mënyrë anonime. Rrjetet sociale na ofrojnë një hapësirë për të shprehur atë që ndjejmë dhe mendojmë. Kjo përdoret nga markat për t’u afruar me njerëzit dhe nga njerëzit për t’u afruar me markat.

Kompanitë dedikojnë gjithnjë e më shumë buxhet për të rritur komunitetin e ndjekësve aktivë në rrjetet sociale; Ata duan që ata të rekomandojnë produktet dhe shërbimet e tyre në vend që të reklamojnë drejtpërdrejt. Gjithnjë e më shumë kompani po vënë baste për këtë formulë dhe mbi të gjitha, gjithnjë e më shumë janë të gatshme të paguajnë për të.

Scroll to Top