
TikTok ka prezantuar një platformë të re të dedikuar për artistët muzikorë, të quajtur “TikTok për Artistët”, që synon t’i ndihmojë ata të ndërtojnë dhe rrisin karrierën e tyre nëpërmjet të dhënave dhe mjeteve të avancuara të promovimit.
Platforma u ofron artistëve statistika të detajuara për performancën e këngëve të tyre në TikTok, si dhe të dhëna për audiencën – përfshirë moshën, gjininë, gjuhën dhe përfshirjen e ndjekësve në përmbajtje.
Një nga risitë kryesore është funksioni “Pre-release”, që u lejon fansave të ruajnë paraprakisht këngë dhe albume në Spotify ose Apple Music, duke i dhënë artistëve një mjet të ri për të ndërtuar pritshmëri para publikimit.
Lançimi i kësaj platforme vjen pas mbylljes së “TikTok Music”, duke treguar se kompania po përqendrohet më shumë në mbështetjen e artistëve përmes aplikacionit të saj bazë, në vend që të garojë drejtpërdrejt me platformat e transmetimit muzikor.
“TikTok për Artistët” është tashmë i disponueshëm në disa shtete kryesore si SHBA, Britania e Madhe, Gjermania, Japonia dhe Brazili, dhe pritet të zgjerohet edhe në vende të tjera së shpejti.