
Ministria e Tregtisë e Kinës tha të premten se Shtetet e Bashkuara e kanë njoftuar Kinën për vendimin e tyre për të hequr një numër masash kufizuese tregtare.
“Kina po shqyrton, në përputhje me ligjet dhe rregulloret, kërkesat për leje eksporti për artikujt e kontrolluar përkatës. Ndërkohë, ShBA-ja ka ndërmarrë veprimet përkatëse, duke përfshirë heqjen e disa masave kufizuese ndaj Kinës, dhe e ka informuar zyrtarisht palën kineze lidhur me zhvillimet përkatëse,” bëri të ditur ministria.
Ajo shtoi që kjo lëvizje pason konsensusin në parim të arritur gjatë bisedimeve ekonomike e tregtare Kinë-ShBA në Londër dhe rithekson drejtimin e përcaktuar gjatë një telefonate midis dy krerëve të shtetit më 5 qershor.
Edhe pse Ministria e Tregtisë e Kinës nuk specifikoi se për cilët artikuj bëhet fjalë, koha përputhet me veprimet e fundit të ShBA-së, që siç raportohet, lehtësojnë kufizimet mbi disa eksporte të teknologjisë kyçe në Kinë, duke përfshirë mjetet e automatizimit të projektimit elektronik (EDA), të përdorura në prodhimin e gjysmëpërçuesve, si edhe disa komponentë të motorëve të aviacionit.
Softueri EDA është thelbësor në procesin e projektimit të mikroçipave dhe më parë u është nënshtruar kufizimeve të eksportit që synojnë zhvillimin e nyjave të përparuara. Furnizuesit amerikanë, si “Synopsys” dhe “Cadence”, zotërojnë tregun global në këtë sektor.
“Bloomberg” dhe “Reuters” raportuan të enjten se “Synopsys”, “Cadence” dhe “Siemens” – tre nga ofruesit kryesorë të softuerëve EDA në botë – po rikthejnë ofrimin e produkteve dhe shërbimeve të tyre për klientët kinezë, pas heqjes së kufizimeve të eksportit nga ShBA-ja.
Së bashku, këto firma kontrollojnë mbi 70 për qind të tregut të EDA-s të Kinës, gjë që e bën ndryshimin e politikës përkatëse të ShBA-së një zhvillim të rëndësishëm për ekosistemin e projektimit dhe prodhimit të gjysmëpërçuesve të Kinës.
Qeveria e ShBA-së njoftoi gjithashtu eksportuesit amerikanë të etanit, duke hequr kërkesat e mëparshme për leje për dërgesat në Kinë.
Si pjesë e këtij ndryshimi të gjerë të politikave, “GE Aerospace” tani lejohet të rifillojë dërgimin e motorëve të vet reaktivë dhe teknologjisë përkatëse për prodhuesin kinez të avionëve COMAC.