Shumë njerëz punojnë me ritme marramendëse, deri në atë pikë sa mendojnë se nuk kanë kohë për të përmbushur të gjitha detyrimet e tyre. Nxitimi për të përfunduar projektet përkthehet në presion dhe lodhje. Kur kjo ndodh, ju tentoni të humbni rrugën. Ju harroni se kujt do t’i shkruanit, çfarë detyre duhet t’i jepnit përparësi dhe madje edhe çfarë marrëveshjeje keni arritur më herët gjatë ditës.
Merr lajme ekskluzive
Doni të informoheni të parët për lajme ekskluzive? Bashkohuni me grupin tonë duke klikuar këtu
Vlerësoni produktivitetin tuaj
Një zakon për t’ju ndihmuar të qëndroni në rrugën e duhur në punë është të bëni një vetëvlerësim javor të aktiviteteve tuaja. Ai duhet të përfshijë atë që keni bërë dhe atë që nuk keni bërë. Ai gjithashtu duhet të mbulojë sa përparim keni bërë në detyra të caktuara.
Vlerësoni qëndrueshmërinë tuaj çdo ditë
Të dini se si të vendosni prioritete është një aftësi që mund t’ju ndihmojë të qëndroni në rrugën e duhur në punë. Disa aktivitete janë thelbësore dhe ju duhet t’i identifikoni ato. Në fakt, duhet t’i vendosni ato me shkrim dhe t’i keni pranë.
Ndaloni dhe mendoni në situata emergjente
Situatat urgjente janë të pashmangshme. Ata gjithashtu kontribuojnë që ju të dilni jashtë udhës. Ato përfshijnë presion dhe stres, përballë të cilave është jashtëzakonisht e lehtë të humbasësh këndvështrimin tënd. Ata gjithashtu priren të zhbëjnë të gjitha planet që keni formuluar më parë dhe kërcënojnë të krijojnë kaos në situatën tuaj të punës. Gjëja më e këshillueshme për të bërë në një situatë emergjente është të ndaleni për pesë minuta dhe të mendoni. Së pari, duhet të përcaktoni nëse është në të vërtetë një situatë urgjente ose më mirë një emergjencë “e rreme”. Për shembull, ndoshta një koleg ju ka kërkuar një informacion ose që ju të bëni diçka ‘urgjentisht’, por perceptimi i tyre nuk është i saktë. Prandaj, pyetja juaj duhet të jetë, a mund të presë?