Merr lajme ekskluzive
Doni të informoheni të parët për lajme ekskluzive? Bashkohuni me grupin tonë duke klikuar këtu.
Jeni radiator, aktor, punonjës apo fëmijë në marrëdhënien tuaj? Psikologia Emma Kenny shpjegon dinamikën që sjellin në çift tipat e ndryshëm të partnerëve.
Ndërsa të jesh radiator do të thotë se je i ngrohtë, i dashur dhe dhurues, gjithashtu të tërheq në “shterrim” emocional. Me kalimin e kohës ata do t’ju shterrojnë gjithnjë e më shumë derisa të mos mbetet asgjë dhe të ndiheni të konsumuar fizikisht, emocionalisht dhe mendërisht. Në një marrëdhënie, radiatorit nuk i pëlqen të shpenzojë energji për askënd përveç vetes, kështu që tregon shumë pak interes për jetën e partnerit të tyre ose për angazhimin ose komunikimin në përgjithësi. Ky tip vepron si një nxitës, duke u përpjekur të plotësojë nevojat e partnerit të tyre, duke besuar se përfundimisht do të gjejnë një zgjidhje. Por kjo i mban ata të bllokuar në një martesë që i dëmton emocionalisht.
Ai që gjithmonë përpiqet të kënaqë- shefi/punonjësi
Në këtë marrëdhënie, punonjësi dëshiron miratimin e vazhdueshëm të partnerit të tij. Sado i vogël të jetë një gjest, ata dëshirojnë të vlerësohen. Për shkak se ata janë vazhdimisht të frikësuar se mund të humbasin punën e tyre dhe të zëvendësohen, ekzistojnë në një cikël rraskapitës të jetesës për të kënaqur gjysmën e tyre tjetër. Kjo do të thotë se ata nuk mund të pushojnë kurrë, duke u ndjerë gjithmonë në ankth se po i bëjnë gjërat gabim, që nga ana tjetër do të thotë se u mungon besimi, gjë që zemëron partnerin e tyre. Shefit i pëlqen ta bëjë punonjësin të ndihet i disponueshëm, sepse kjo do të thotë se ai përpiqet më shumë për ta kënaqur. Punonjësi është mësuar të përpiqet për më mirë, por rrallë shpërblehet për këtë, duke i lënë ata të ndihen të vetmuar dhe të padashur.
Njëri jep një shfaqje për miqtë – aktori/”shtesa”
Ka shumë konflikte sepse partneri në rolin e aktorit shpenzon shumë nga koha e tij duke u përpjekur të bindë njerëzit e tjerë se ata kanë një jetë të përsosur, edhe pse në realitet marrëdhënia e tyre është e prishur. Ata kalojnë aq shumë kohë duke jetuar në një fantazi sa partneri i tyre ndihet sikur ata janë thjesht një “shtesë” në jetën e tyre. Aktori do të ekzagjerojë shpesh arritjet e tyre në lidhje, diçka që zemëron partnerin e tyre, “shtesë”, pasi ata besojnë se ky është një mashtrim. Për shkak të mungesës së autenticitetit në këtë marrëdhënie, asnjëra palë nuk ndihet e kënaqur, domethënë secila beson se tjetra është fajtore për pakënaqësinë e tyre.
Njëra palë merr të gjitha vendimet – prind/fëmijë
Asnjëri prej jush nuk di të jetë i barabartë. Në vend të kësaj, prindi ka të gjithë fuqinë dhe fëmija bëhet i pafuqishëm. Marrëdhëniet lulëzojnë kur partnerët veprojnë si bashkëpunëtorë, duke siguruar që ata bartin barrën e jetës në mënyrë të barabartë. Por partneriteti prind/fëmijë është e kundërta, me partnerin prind që merr të gjitha vendimet kryesore, edhe kur këto mund të dështojnë për të kënaqur palën tjetër. Për shkak se këto veprime e bëjnë partnerin fëmijë të ndihet i pambrojtur dhe i mbytur, ai mund të veprojë në një mënyrë fëmijënore, duke përplasur dyert, duke bërtitur, duke mos qenë në humor për ditë të tëra dhe duke refuzuar përkohësisht të përmbushë çdo gjë që kërkon partneri i tyre.
Personi në rolin e prindit më pas do të bëhet më ndëshkues, duke u bërë shumë kritik ndaj partnerit të tij derisa të sillet në një mënyrë që konsiderohet e përshtatshme.