JiL.al - Jeto i Lumtur

Zbarkon super bisha, fjala e fundit e shkencës/ Abrams-X: Një tank i ri për ushtrinë amerikane?

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email

Merr lajme ekskluzive  

Doni të informoheni të parët për lajme ekskluzive? Bashkohuni me grupin tonë  duke klikuar kët

Në fillim të tetorit, General Dynamics Land Systems zbuloi zyrtarisht planin e saj për MBT-në e ardhshme (Main Battle Tank) të ushtrisë amerikane, Abrams-X.

Tanku i paraqitur është një koncept, ose një demonstrues teknologjik, i cili përfaqëson evolucionin më të fundit të M1 Abrams të mirënjohur – dhe të datuar – në shërbim në SHBA. Ushtria.

Abrams-X, siç u përmend, përmban shumë risi në krahasim me paraardhësin e tij, përmban më shumë pamje elektro-optike dhe një stacion armësh të kontrolluar nga distanca me një top 30 mm.

Pjesa kryesore përfaqësohet nga një armë 120 mm që rrjedh nga XM360, por risia e vërtetë përfaqësohet ndoshta nga shtytja hibride (naftë-elektrike) e cila sipas General Dynamics do të rezultojë në kursime të mëdha karburanti, e barabartë me rreth 50% në krahasim me notat e mëparshme.

Prandaj, motori i turbinës Abrams është braktisur për një zgjidhje që i ngjan asaj që përdoret në disa njësi detare: Në këtë mënyrë Abrams-X do të jetë në gjendje të funksionojë në heshtje kur nuk përfshihet në luftime zjarri ose në vrapim të shpejtë ose nuk lëviz për periudha të shkurtra me shpejtësi të ulët, gjë që do të siguronte një avantazh të madh taktik.

Frëngjia e re duket se është pa pilot, me një sistem automatik ngarkimi që bëri të mundur reduktimin e numrit të personelit të ngarkuar për funksionimin e vagonit nga katër në tre. Ky është një avantazh edhe sepse redukton humbjet njerëzore dhe sepse liron hapësirën brenda frëngjisë, e cila mund të përdoret për të marrë mundësi më të mëdha dhe për ta bërë karrocën më të gjithanshme.

Abrams-X është më i lehtë se paraardhësit e tij, në kontrast me evolucionet e M1 që po bëhen gjithnjë e më masive. Për shembull, karroca M1A2 System Enhanced Package Version 3 (Sepv3), versioni më modern i Abrams aktualisht në shërbim, peshon rreth 73.6 ton, që është 10 ton më shumë se M1 origjinal.

Pesha e MBT, e kombinuar me madhësinë e saj, vendos kufizime në sasinë që mund të transportohet brenda anijeve ose aeroplanëve. Versioni i fundit i Abrams është shumë i rëndë për t’u transportuar nga disa mjete ulëse dhe prej kohësh ka pasur shqetësime se si pesha dhe madhësia e vagonit do të kufizojnë aftësinë e tij për të kaluar urat, veçanërisht në Evropë.

Çështja nuk është e parëndësishme: raportet e fundit nga Pentagoni tregojnë se pjesa më e madhe e infrastrukturës në Evropën Qendrore nuk është e përshtatshme për të mbështetur një dislokim të shpejtë të forcave nëse është e nevojshme, dhe problemi i peshës së Mbt nuk është aspak dytësor.

Duke u rikthyer te Abrams-X, The Drive na informon se shtylla kurrizore e rezervuarit të ri do të jetë sistemi dixhital Katalyst Next Generation Electronic Architecture (Ngea). Ai do të lidhë të gjitha nënsistemet e tij së bashku dhe do të jetë veçanërisht e thjeshtë ta përditësoni atë nga pikëpamja harduerike dhe më pas të modifikoni gjithashtu softuerin në mënyrë që rezervuari të ngadalësojë vjetërimin e tij dhe të mund të përshtatet më shpejt me realitetet e reja taktike dhe teknologjike.

Në frëngji ka stacione, përveç topit automatik, për të instaluar sisteme të tjera dhe për të rritur shkathtësinë e tyre: granatahedhës kundërmasave, sisteme mbrojtëse aktive dhe sisteme kamerash.

Duket se ka një grup sensorësh të avancuar për shoferin gjithashtu në pjesën e përparme të bykut që mund të integrohen gjithashtu me arkitekturën e kamerës së frëngjisë dhe të ofrojnë një pamje 360 gradë.

Me ndihmën e teknologjisë së realitetit të shtuar, kjo do t’i lejonte ekuipazhit të “shikonte” bykun e tankut për një hap të madh përpara në ndërgjegjësimin e situatës pak si ajo që ndodh në luftëtarët e gjeneratës së pestë si F-35, ku piloti është në gjendje, përmes shikuesve të integruar në kasë, për të parë përmes kornizës së ajrit të avionit.

Prandaj, tanku do të përdorë gjithashtu një shkallë të caktuar të inteligjencës artificiale, siç u publikua nga vetë General Dynamics në një deklaratë koncize për shtyp të lëshuar muajin e kaluar: Abrams-X është dhënë në gjendje të ketë vdekje, mbijetesë, lëvizshmëri, bashkim me ekuipazhin. / mjet ajror pa pilot (MUM-T) dhe aftësi autonome të mundësuara nga AI.

Ajo që dimë për Mbt-in e ri është ende vetëm një shije, natyrisht, por është e qartë se teknologjia dixhitale, duke përfshirë AI, e bën atë të aftë të bashkëpunojë me automjete të tjera tokësore pa pilot dhe ndoshta të ndërveprojë në kohë reale me mjete të tjera në fushën e betejës.

Prandaj, ne i qasemi konceptit të “sistemit” tokësore, pikërisht siç ndodh në fushën aeronautike ku luftëtarët e ardhshëm të gjeneratës së gjashtë (Tempest, Ngad dhe Scaf i lëkundur) do të jenë në gjendje të komandojnë sisteme pa pilot.

Megjithëse Abrams-X mbetet një demonstrues teknologjik, si tanku i ri gjerman i prezantuar së fundi nga Rheinmetall, KF-51 “Panther” i parë për herë të parë qershorin e kaluar, ushtria amerikane dhe aleatët sigurisht që po rivlerësojnë fatin e tankut dhe më në përgjithësi të forcave të blinduara pas ngjarjeve në Ukrainë, të cilat treguan se si këto sisteme janë ende qendrore për konfliktet tokësore, dhe brishtësia e tyre ndaj armëve të reja dhe koncepteve të reja operacionale që lidhen me to.

Nëse Abrams-X do të bëhet realitet, vetëm koha dhe mbi të gjitha disponueshmëria financiare e Pentagonit do ta tregojë.

Scroll to Top